'Noul Enterprise Global Service Center din Bucureşti îşi va derula activitatea în departamentele suport tehnic, implementare de la distanţă, operaţiuni de reţea, precum şi suport pentru parteneri şi marketing. Această capabilitate extinsă de servicii, în combinaţie cu o linie de produse de vârf şi cu o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, permite Huawei Enterprise să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb şi implementare de la distanţă la standardele cele mai înalte, în peste 170 de ţări', a declarat Vlad Doicaru, director Enterprise Huawei România.

Potrivit acestuia, Departamentul de Suport Tehnic este responsabil pentru furnizarea de piese de schimb, trimiterea inginerilor pe teren şi oferirea de management centralizat al cererilor de servicii. Departamentul de Implementare de la Distanţă oferă un cadru revoluţionar de colaborare ce conectează virtual clienţii cu experţii globali Huawei, prin intermediul dispozitivelor inteligente. Cu această opţiune, inginerii Huawei pot asista clienţii şi partenerii în cadrul activităţilor de planificare, design, verificare şi asigurarea a serviciilor.

Departamentul de Operaţiuni de Reţea asistă clienţii, prin outsourcing IT şi servicii de tip Smart Network Operation (NOS), în vederea reducerii costurilor de operare şi sprijinirea clienţilor în activităţile lor de business curente. Departamentul de Suport pentru Parteneri şi Marketing oferă servicii de consultanţă şi un laborator pentru a ajută clienţii şi partenerii să acceseze mai rapid tehnologiile şi serviciile oferite de Huawei.

Odată cu lansarea acestui nou Enterprise Global Service Center, Huawei îşi consolidează platforma de serviciilor oferite la nivel global, ce constă în două centre similare în China şi Mexic, cinci Centre regionale de Asistenţă Tehnică (TAC), şapte TAC-uri naţionale, 139 de centre de piese de schimb în toată lumea, precum şi mai mult de 1.100 de centre logistice, precizeaza agerpres..