Din fotografie reiese ca noul tunel dispune deja de pereţi consolidaţi, cabluri, un tub superior de mari dimensiuni şi sistem de iluminare. Pornit de la o idee lansata pe Twitter, proiectul Hyperloop ilustreaza implicarea lui Elon Musk în eforturile de degajare a traficului in metropola americana. Preconizatul tunel,  "va funcţiona precum o autostradă rapidă, unde dispozitive ca niste patine electrice vor transporta vehicule şi capsule cu călători pe artera sa principală cu viteze de până la 214,5 kilometri pe oră, iar capsulele electrice vor circula apoi pe tuneluri adiacente, pentru a ieşi şi intra pe ruta principală".

Într-un mesaj publicat pe Instagram alături de aceeaşi fotografie, Elon Musk a dezvăluit că secţiunea tunelului din Los Angeles va fi paralelă cu autostrada Interstate 405 până la joncţiunea cu autostrada Interstate 101 şi va fi înzestrată cu rampe de ieşire "la aproximativ fiecare milă". Pana acum,  The Boring Company a finalizat aproximativ 152 de metri din proiectul acestui tunel, sub Howthorne, o suburbie din Los Angeles în care se află şi sediul general al companiei SpaceX, înfiinţată de Elon Musk.

Tunelul "ar urma să aibă o lungime de 2 mile (3,22 kilometri) peste trei-patru luni şi sperăm sa terminam întregul coridor 405 Nord-Sud de la LAX (Aeroportul Internaţional Los Angeles) până la autostrada Interstate 101 în aproximativ un an", a dezvăluit omul de afaceri pe Twitter. Boring Company a început ca o glumă, dar a devenit un proiect  serios, cand au inceput primele săpături la Los Angeles.

"A început ca un proiect inventat din plictiseală, dar tocmai am terminat primul segment al tunelului din LA", declara Elon Musk pe 28 iunie. O luna mai tarziu, antreprenorul american dezvăluia că proiectul a primit "o aprobare guvernamentală verbală" pentru constructia unui sistem Hyperloop pe ruta New York - Washington, care va reduce considerabil durata călătoriei între cele două oraşe americane.