Parte a grupului francez Saint-Gobain, compania a intrat pe piaţa din România în 2005, fiind una dintre cele mai mari investiţii greenfield pe piaţa locală de după anul 1990. Inaugurată în 2007 în urma unei investiţii de 135 de milioane de euro, fabrica din Calarasi a fost construită pentru dezvoltarea unei linii de sticlă float, pentru ca în 2008 să fie pusă în funcţiune linia de acoperiri metalice.

În 2013, prin alocarea de fonduri în valoare de şase milioane de euro, a fost inaugurată şi o line de sticlă laminată. Capacitatea de producţie a intreprinderii este de 21 milioane de metri pătraţi de sticlă float, dintre care zece milioane sunt supuse unui proces de acoperire metalică în cadrul liniei de sputerizare magnetronică.

Potrivit reprezentantului companiei, 40 de procente din producţie este direcţionată pe piaţa locală, restul fiind exportate în 42 de ţări între care Bulgaria, Turcia, Serbia, Ucraina, Republica Moldova, Grecia şi Croaţia. Pe plan local, sticla produsă la Călăraşi este folosită în toate segmentele de piaţă, 50% fiind direcţionată către proiecte din segmentul rezidenţial, urmând îndeaproape un volum specific de vânzări şi pe segmentul office, scrie agerpres.