Campaniile de donaţii de la casele de marcat din magazinele Lidl din anul 2016 au dus la strângerea unui total de 0,81 milioane de lei, suma pe care compania a suplimentat-o cu 0,41 milioane de lei.

'Dorim să dezvoltăm şi în 2017 campanii ale căror cauze oferă o soluţie nevoilor acute ale societăţii. Ne bucurăm că anul trecut cei 1,22 milioane de lei pe care i-am donat cu ajutorul clienţilor au fost un sprijin pentru misiunea celor trei organizaţii şi le mulţumim tuturor pentru implicare. Pe această cale, îi invităm să pornim împreună în iniţiativa de a susţine programul Impact', a declarat Maria Pârvuleasa, PR manager Lidl România.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, care activează în 27 de ţări europene şi are peste 140 de centre logistice. Cu mai mult de 215.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial, precizeaza agerpres.