"Acum demarăm în România comercializarea modelului Kangoo, o versiune de vehicul utilitar, pentru că suntem convinşi că este o ofertă de interes pentru întreprinderi, pentru a fi utilizat pentru deplasări scurte, în oraş şi nu numai", a declarat Olive. 

El a precizat că oferta adresată companiilor va include şi un sistem de închiriere a bateriilor, astfel încât costurile de operare să fie chiar mai avantajoase decât în cazul alimentării cu carburant clasic. 

Kangoo Z.E. va fi, cel puţin deocamdată, singurul dintre cele patru modele electrice produse de Renault care va fi comercializat în România. 

"Renault este primul constructor din lume care a propus o gamă de vehicule sută la sută electrice. Astăzi această gamă de vehicule electrice este compusă din modelele Twizy, Kangoo, Fluence şi mai nou Zoe, un vehicul care a fost gândit încă de la început să fie electric. (...) Renault este astfel prima marcă din lume care a propus patru vehicule electrice", a explicat Jérôme Olive. 

Întrebat dacă se intenţionează producerea de autovehicule electrice la uzina de la Mioveni, directorul general al Grupului Renault România a precizat că în acest moment Dacia se concentrează pe promovarea noii game de modele cu propulsie clasică. 

"Acum nu fabricăm în România vehicule electrice. Nu pot să vorbesc acum de viitor, nu este momentul, dar astăzi comercializăm sub marca Dacia o generaţie complet nouă de vehicule, care fac astăzi din Dacia marca cu cea mai tânără gamă din Europa. Este un atu în contextul actual, în care Europa este (...) o piaţă extrem de dificilă", a spus Jérôme Olive.