"Lucrăm la retragerea coloranţilor şi aromelor artificiale din ansamblul mărcilor de cereale şi dintr-o varietate de snack-uri. Scopul nostru este de a încheia tranziţia până la sfârşitul anului 2018", a declarat pentru AFP Kris Charles, un purtător de cuvânt al liderului mondial al sectorului.

Această decizie se explică, potrivit lui, prin voinţa de a se adapta gustului consumatorilor, mai ales americani. "Pentru a ne adapta nevoilor în schimbare ale consumatorilor şi la ceea ce oamenii aşteaptă de la noi. De aceea am ales să oferim oamenilor mai mult din ceea ce îşi doresc şi au nevoie în alimentaţie", a subliniat responsabilul citat.

Asemenea altor mari nume din industria alimentară americană, Kellog's se confruntă cu cerinţa pentru alimente de calitate superioară şi mai ales sănătoase. Americanii au început de asemenea să mănânce mai mult iaurt la micul dejun.

Pentru a seduce noii consumatori, liderul fast-food McDonald's a renunţat, de exemplu, la puii trataţi cu antibiotice.

"Vom continua să explorăm mijloace pentru a ne adapta la dorinţele şi nevoile în schimbare ale clienţilor noştri şi să le câştigăm astfel încrederea", promite Kellog's.

Timpul presează fabricantul de cereale ale cărui vânzări au scăzut cu 5,1% în al doilea trimestru, cu 3,5 miliarde de dolari. Compania atribuie aceste cifre negative unui recul continuu al încasărilor generate de consumul de cereale în SUA (-2,3%), scrie agerpres.