Compania Trotter Restaurant a sarbatorit la finalul lunii februarie 14 ani de activitate. In 1999 se lansa in Bucuresti, primul restaurant care promitea clientilor sai o masa ca la mama acasa, intr-o atmosfera calda, primitoare. In cei 14 ani compania a lansat 9 restaurante si propria retea de cafenele.

La Mama reprezintă un brand 100% românesc, compania operand in acest moment 9 restaurante sub brandul La Mama si 3 cafenele Cafepedia. Restaurantele La Mama ofera clientilor sai sa mai mult de 1000 locuri la mese, deservind lunar peste 50.000 clienti.

La aniversarea celor 14 ani, La Mama a lansat o inovatie pe piata din Romania, noile carduri de loialitate electronice. Acestea pot fi accesate prin intermediul aplicatiei La Mama pentru smartphone. De la lansarea cardului electronic de fidelitate in data de 27 februarie, au fost activate 600 de carduri in primele 5 zile, cu un trend crescator de 100 de carduri activate zilnic.

Echipa La Mama numara aproximativ 400 angajati atat in restaurante cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central. Incepand cu anul 2007 La Mama a lansat si serviciul de home delivery.