Faţă de 31 decembrie 2012, activele Libra Internet Bank au crescut cu 54,7%, iar rata creditelor neperformante a scăzut în continuare, până la 15,6%, ca urmare a unui control eficient al riscului de credit şi a politicii de creditare definite în anii anteriori. La 31 decembrie 2013, banca se situa pe poziţia cu numărul 28 în sistemul bancar din România, în urcare cu patru locuri faţă de sfârşitul anului 2012.

Strategia de creştere a băncii s-a bazat pe controlul cheltuielilor, deciziile prudente şi o politică de piaţă echilibrată, afirmă banca. În paralel, au fost susţinute eforturile de dezvoltare şi inovaţie tehnologică, fiind lansate noua versiune a platformei Libra Internet Banking şi aplicaţia Libra Mobile Banking.

În plus, banca şi-a extins în continuare portofoliul cu noi categorii de produse destinate agricultorilor, cărora le-a dedicat şi o sucursală nou-deschisă, la Brăila. Reţeaua de sucursale a crescut şi în Capitală, cu o nouă unitate deschisă cu prioritate pentru clienţii Large Corporate şi una dedicată companiilor chineze, în complexul Dragonul Roşu.