"Clienţii sunt o prioritate pentru Lidl, motiv pentru care luăm în permanenţă măsuri suplimentare de verificare a produselor. Vă informăm că am retras o parte din apa minerală Saguaro de 2L furnizată de unul dintre producătorii noştri. Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea greşită privind descrierea sursei de îmbuteliere a apei. Putem confirma prin intermediul buletinelor de analiză puse la dispoziţie de producător că apa minerală Saguaro de 2L nu prezintă probleme de calitate. Apa minerală Saguaro de 2L este furnizată de unul dintre primii trei producători de apă minerală din România. Responsabil pentru informaţiile conţinute de etichetă şi procesul efectiv de etichetare este producătorul (...)", se arată în comunicatul Lidl.

Totodată, reprezentanţii lanţului de supermarketuri menţionează că producătorul apei minerale va remedia în cel mai scurt timp cu reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor /ANPC/ neconcordanţele informaţiilor conţinute de etichetă, iar imediat după această etapă 'apa minerală Saguaro de 2L de la respectivul producător se va regăsi spre vânzare în toate magazinele Lidl din ţară'.

Luni, ANPC a anunţat că a oprit de la comercializare o cantitate de 101.160 de litri apă minerală naturală care ar provenit din sursa F4 Roşu Vatra Dornei, judeţul Suceava.

Preşedintele ANPC, Marius Duncă, a precizat, într-o conferinţă de presă, că au fost verificaţi 93 de operatori economici, s-au oprit de la comercializare 73.606 litri din surse F4 Roşu, iar operatorul economic (Lidl - n.r), în mod voluntar, a retras 44.646 litri din această sursă.