Reţeaua de socializare pentru carieră LinkedIn a dezvăluit, marţi, o versiune îmbunătăţită a serviciului de mesagerie, abandonând precedentul design nepopular, care semăna cu emailul, transmite agentia Reuters, citata de agerpres.

Compania a precizat că noul său instrument de comunicare seamănă cu o aplicaţie modernă de mesagerie şi oferă utilizatorului posibilitatea de a trimite stickere, GIF-uri, dar şi aceea de a ataşa fotografii şi documente. În plus, de acum încolo, utilizatorii pot trimite simultan un mesaj la un grup de contacte.

Noul serviciu de mesagerie va fi lansat marţi pentru vorbitorii de limba engleză care accesează LinkedIn via desktop sau prin aplicaţiile Android şi iOS.

Potrivit companiei, acest serviciu va fi disponibil şi vorbitorilor de alte limbi, în următoarele săptămâni.

Conform datelor agenţiei de marketing online Today's, LinkedIn are peste 1,7 milioane de utilizatori în România. La nivel mondial, această reţea are peste 259 de milioane de utilizatori, care pot reprezenta o potenţială conexiune pentru extinderea afacerii şi în alte regiuni.