În trecut model de top, acum prezentator TV și femeie de afaceri, Claudia Schiffer va fi prezentă într-o nouă campanie de marketing pentru marca Opel, care dorește astfel să sublinieze rădăcinile germane ale maşinii, mai ale pe piețele în care vânzările brandului nu merg prea bine (acolo unde Opel este în regulă cu vânzările, clienții sunt bine infomaţi de faptul că marca aparține General Motors).

Și, desigur, Opel speră că nimeni nu îşi va aminti faptul că, în tinerețe, Schiffer a promovat cu destul succes maşinile franţuzeşti, subliniind siguranța acestora.

Noua campanie numita "It’s a German" ( "Este german" ) va fi prezenta pe sticla și in print peste tot in Europa, cu excepția Germaniei și Marii Britanii. Excepţie vor mai face SUA și Australia, unde mașinile Opel sunt comercializate sub mărcile Vauxhall și Buick.

În centrul mesajului publicitar este ideea că Opel este proiectata în Germania și se va pune accentul pe o parte a sistemelor "inteligente" marca Opel. La sfârșitul clipului comercial Schiffer spune fraza culminanta: "It’s a German" . 

Trebuie amintit ca in pofida succesului marcii pe unele piete europene (inclusiv Romania), din 1999 Opel a pierdut mai mult de 18 miliarde de dolari, inclusiv 1,8 miliarde în ultimul an.

Intr-o ultima încercare de salvare a marcii,  General Motors investeste 5,2 miliarde pentru dezvoltarea de noi modele și motorizări. Următorul pas in salvarea Opel va fi eliminarea Chevrolet din Europa, brand care incepea deja sa canibalizeze concurentul sau intern.