Aplicaţia oferă acces fiecărui posesor Mazda la informaţii utile despre vehiculul său, la funcţii de asistenţă, totul printr-un proces facil şi intuitiv de înregistrare. My Mazda este un instrument util pentru a păstra evidenţa asupra serviciilor de mentenanţă. Aplicaţia poate fi folosită pentru orice model Mazda care figurează în baza de date digitală de service (DSR) a companiei.

Prin intermediul website-ului sau cu ajutorul smartphone-ului său, un utilizator are acces în mod direct şi gratuit la istoricul de service al maşinii, dar şi la alte informaţii importante cum ar fi servicii de asistenţă.

Totodată, aplicaţia My Mazda îi ajută pe proprietari să fie la curent cu privire la programul lor de service, reamintindu-le prin intermediului telefonului despre următoarele revizii prevăzute.

O altă caracteristică importantă a aplicaţiei este serviciul de asistenţă rutieră integrată (MES). În cazul producerii unei defecţiuni, şoferii au posibilitatea să solicite ajutorul chiar de la faţa locului. Mai mult, aceasta identifică cele mai apropiate reprezentanţe Mazda, datele lor de contact şi oferă îndrumări de direcţie.

Nu în ultimul rând, utilizatorii au libertatea să-şi gestioneze contul creat, alegând modul în care doresc ca Mazda să îi contacteze sau să îşi personalizeze profilul cu imagini la alegere, relateaza agerpres.