Ghidul, compus împreună cu  bloggerul Alex Ciucă, deținător al hoinaru.ro,  a fost lansat joi și  cuprinde o colecţie de evenimente, campanii şi studii de caz din 2012, dar şi o serie de analize ale specialiştilor din Bridge, hubul de comunicare multimedia al GolinHarris, recomandări şi trenduri pentru anul 2013. 

“Suntem parte a unei industrii în perpetuă schimbare, influenţată şi conectată cu noile tehnologii, dar nimic nu s-a schimbat la baza a ceea ce facem – ideea este singura care ne poate propulsa în topul celor mai buni. Cea mai mare provocare pentru branduri în  2013 este să găsească sincronizarea perfectă între experienţele online şi cele offline şi să nu uite nicio clipă că de fapt construiesc campanii în jurul oamenilor”, a afirmat  Anca Bundaru, digital communication manager, GolinHarris.
 
Cu o strategie bine gândită, o campanie de social media se va transforma în cotă de piaţă, consideră specialiştii The Bridge. 
 
The Bridge este un hub de comunicare multimedia, o platformă a  industriei globală de PR, pentru care GolinHarris a primit titlul Inovaţia Anului în Comunicare în 2012. Aici, digitaliştii monitorizează atât social media, cât şi presa tradiţională în timp real şi plasează rapid mesajele clienţilor.
 
“2012 Media Recap este în primul rând despre campaniile mari din 2012: ce putem învăţa noi, oamenii din social media şi clienţii noştri, din aceste campanii cu rezultate impresionante şi mai ales cum le putem transforma mai departe. Pentru 2013, suntem pregătiţi cu instrumente speciale  care ne vor ajuta să analizăm şi să evaluăm mult mai profund impactul campaniilor din social media, pentru a creşte awareness-ul şi vânzările clienţilor noștri”, explică Raluca Duţă, community manager, GolinHarris.