Euromaster IonolTrans este al doilea punct de lucru din ţară în sistem de franciză, şi pe lângă serviciile clasice dedicate camioanelor şi autoturismelor, va include şi servicii de mentenanţă auto.

„Am ales să deschidem al doilea punct de lucru în franciză la Bistriţa, pentru a fi mai aproape de clienţii noştri transportatori, care traversează zona de nord a României”, a declarat George Lopanov, director general Euromaster România.

 

Punctele de lucru în sistem de franciză beneficiază de aceleaşi instrumente, aceleaşi metode de vânzare şi de lucru ca cele ale reţelei Euromaster la nivel European, dar şi de notorietatea şi cunoştinţele reţelei. În plus, punctul de lucru în sistem de franciză are acces şi la multiplele acţiuni promoţionale şi iniţiative lansate de reţea, iar în funcţie de zona geografică şi specificul activităţii, acesta poate profita de contractele clienţilor naţionali şi internaţionali ai reţelei.

Reţeaua Euromaster a fost înfiinţată în 1992 şi este parte a Grupului Michelin. În 2008 Michelin a mandatat Euromaster să dezvolte un concept inovator de Program de Parteneriat: Franciza Euromaster.

Reţeaua Euromaster din România deţine 18 puncte de lucru la nivel naţional din care patru în regim de franciză. Reţeaua este specializată în distribuţia şi întreţinerea anvelopelor destinate vehiculelor grele şi vehiculelor uşoare si, odata cu deschiderea primului punct de lucru în sistem de franciză, compania oferă clienţilor săi si servicii de mentenanţă auto precum: servicii de mentenanţă auto precum: servicii aferente roţilor (montare, demontare, echilibrare, recanelare, permutare etc.), revizii auto (ulei, filtre), sistem de frânare (plâcuţe, discuri), amortizoare etc.

În mai 2012, Euromaster a deschis în Bucureşti primul punct de lucru în sistem de franciză din România.