Începând cu septembrie 2012, Michelin România a dat startul maşinii care se deplasează cu ajutorul like-urilor, chiar prin intermediul noii sale pagini de Facebook.

Prin lansarea paginii de Facebook locale, Michelin România îşi consolidează prezenţa în mediul online şi îşi continuă strategia de comunicare cu clienţii săi prezenţi în acest mediu.

“Având în vedere ca mulţi dintre clienţii Michelin sunt foarte activi pe platformele de social media, prezenţa noastră aici a fost una firească, mai ales ca acest spaţiu este potrivit pentru o discuţie deschisă şi transparentă, reprezentativă pentru comunicarea dintre Michelin şi client”, a declarat Alina Papa, Director de Comunicare Michelin România şi Balcani.

Michelin le va prezenta fanilor săi de pe Facebook sfaturi utile, curiozităţi şi poveşti fascinante din spatele brandului Michelin, în diferite rubrici precum: Clubul Michelin, Km de poveste, Michelin zi de zi, O istorie în mişcare, Cariere, Ghid de călătorie, Competiţii Auto Moto.

Pe lângă pagina de Facebook, Michelin România a lansat anul acesta şi canalul de youtube. Vizitatorii vor putea găsi aici diverse filme legate de lumea Michelin: evenimente, lansări de produse, reclame dar şi filme educative şi prezentări de produse care intră în cele mai mici detalii ale inovaţiilor Michelin.

În plus, de anul acesta, site-ul a fost optimizat şi pentru mobil. “Prin prezenţa pe toate aceste canale de comunicare online, ne-am dorit să fim aproape de comunităţi diferite, comunicând cu clienţii exact acolo unde se află ei, oferindu-le sfaturi practice şi invitându-i să descopere lumea Michelin, o lume mobilă, fără graniţe impuse, astfel încât, printr-un dialog deschis, să creăm o legătură durabilă cu aceştia”, a adăugat Alina Papa.

În 2 luni de la data creării paginii locale de Facebook „Michelin România”, aproape 7.000 de utilizatori s-au declarat fani ai brandului de origine franceză, o mare parte dintre aceştia fiind foarte activi prin comentarii, like-uri, share-uri şi participare la concursuri.