De acest proiect s-a ocupat agenţia BrandFusion.

“Ne-am hotarat sa demaram procesul de office branding in momentul in care am simtit ca trebuie sa facem mai mult pentru alinierea culturii oganizationale la brand. Intern, ne doream un design care sa intregeasca experienta cu brandul, un suport de revitalizare a identitatii vizuale, un mediu care sa inspire valorile brandului nostru“, afirma Raluca Ines Kannan, marketing leader Genpact Europe.

BrandFusion este compania de servicii integrate de design si consultanta strategica de brand (branding, comunicare de brand si online), unul dintre pionierii brandingului in Romania. Alaturi de brandurile antreprenoriale autohtone înca din 2005, BrandFusion a construit proiecte de rebranding pentru Austral, Allevo, Briaris, Kiwi Finance, Novensys, Roddia, Somaco Promoterm, a realizat design de ambalaj pentru Raureni, Senator Wine, Friz Briz si a dezvoltat prezente online pentru brandurile Austral, Novensys, Carturesti, Allevo, Bilete.ro, Raureni, Star Storage, Promoterm, Matricia.

Genpact este lider global in servicii de business process management, partener pentru 600 de clienti globali. Avand 60.500 de angajati, Genpact activeaza in 20
de tari prin intermediul a 74 de sedii.