Astfel, F64 va anunţa lista oficială de reduceri in noaptea de 22 noiembrie şi ofertele vor fi valabile timp de 3 zile, inclusiv duminică, 24 noiembrie. Însă până atunci compania oferă cumpărătorilor posibilitatea de a paria pe produsele despre care ei cred că vor intra in campania Black Friday.

Cei care ghicesc produsele şi preţul corect vor intra in tragerea la sorţi pentru nu mai puţin 100 de premii. Printre acestea se numără: telefonul Samsung S4, noul mirrorless Sony A3000, obiectivul inteligent Sony Qx10, Samsung Tab 3 şi un smartwatch Sony. Pentru a putea paria pe preţuri şi produse, vizitatatorii trebuie să aibă cont pe site-ul f64.ro. Crearea de cont este recomandată mai ales pentru cei care vor comanda online in vinerea cea „neagră”, astfel incât promoţiile să-i găsească logaţi in site. Abonarea la newsletter este de asemenea benefică, deoarece pentru abonaţi, produsele şi preţurile din campanie vor fi disponibile cu câteva ore inainte de startul Black Friday.

În campania de Black Friday vor intra toate categoriile de produse F64: incepând cu DSLR-uri şi accesorii precum obiective, genţi, trepiede, carduri, accesorii de studio, mirrorless, compacte. Vor exista reduceri până şi la cursurile foto. Cel mai mare discount este de aproape 70% la un anumit brand de obiective, iar cel mai mic discount este de 11%, la un produs nou şi inovativ in gama sa.

Având in vedere că F64 a intrat in luna octombrie a acestui an pe piaţa de tablete şi smartphones, nici aceste categorii nu vor fi lăsate la o parte de Black Friday, iar reducerile vor ajunge până la 35%.

Marian Alecsiu, co-fondator F64, declară cu ocazia campaniei de Black Friday următoarele: „Este un eveniment mult mai aşteptat decât anul trecut, clienţii intrebând incă din vară despre produsele care vor intra in campania de Black Friday. De asemenea, dorim să le mulţumim clienţilor noştri care in urma campaniei de test de 64 de minute, au oferit soluţii constructive, pe care le luăm in considerare. Comparativ cu anii trecuţi suntem mai bine pregătiţi, in special pe partea de produse, cât şi pe partea de alocare de resurse. Organizatoric vorbind, putem incepe si mâine, atât de entuziasmaţi suntem!”.

Infrastructura site-ului www.f64.ro a fost suplimentată pentru a face faţă valului de clienţi. Există şi resurse umane alocate nopţii negre. Nu intră in discuţie o suplimentare de resurse doar in departamentul IT, ci şi in magazin şi call center, departamente care işi triplează efectivul in această perioadă. Livrările sunt şi ele puse la punct si sunt pregătite maşini care vor veni să ia coletele din 2 in 2 ore.

Pentru F64, Black Friday inseamnă contactul cu noi clienţi. Nu există cea mai bună categorie de clienţi in această perioadă, deoarece F64 işi doreşte să ofere fiecărui client o experienţă cât mai plăcută de cumpărare, atât in online, cât şi in magazin. În schimb, doar cei abonati la newsletter vor putea vedea produsele şi preţurile aferente cu câteva ore inainte de startul acestei campanii. Acesta este al doilea an in care F64 organizează campania de Black Friday şi se aşteaptă şi de această dată la un nou record, atât in ceea ce priveşte accesările site-ului, cât şi comenzi sau clienţi noi.

În legătură cu startul campaniei de Black Friday pe 22 noiembrie, Daniela Becheru, co-fondator F64, afirmă: „F64 va da startul promoţiilor in jur de miezul nopţii, insă de obicei fiecare comerciant işi rezervă dreptul de a incepe reducerie la ora stabilită de el. Nu există un start colectiv, cum nu este nici obligatoriu să participi la Black Friday dacă ai magazin. Este opţiunea fiecăruia să pornească la ora stabilită intern”.

F64 estimează o dublare a vânzărilor faţă de campania de Black Friday din 2012. F64 Studio, lider pe piaţa echipamentelor foto-video din România, deţine cel mai mare magazin online de profil pe piaţa românească de comerţ electronic: www.F64.ro.

La Oktal.ro 22 noiembrie este Ziua marilor reduceri

La randul sau, magazinul online Oktal.ro s-a pregătit pentru Black Friday nu doar cu reduceri masive la sute de produse, dar şi cu o strategie in interesul clienţilor săi: "De Black Friday 2013, pe care il vom organiza pe data de 22 noiembrie, Oktal.ro se prezintă pe scena reducerilor cu produse dintre cele mai căutate, la preţuri minime şi cu stocuri consistente", explică reprezentanţii magazinului. Astfel, Oktal.ro şi-a propus să includă in promoţiile de Black Friday cât mai multe dintre produsele care au inregistrat in ultimele luni cererea cea mai mare din partea clienţilor. Laptop-urile de ultimă generaţie şi tabletele "vedete de sezon" nu vor lipsi din oferte.

"Am analizat situaţia comenzilor, dar şi vizitele generale de pe site, pentru a cunoaşte care sunt produsele cele mai dorite. În multe cazuri, produse de top sunt admirate de vizitatorii de pe www.oktal.ro, dar uneori preţurile nu permit o achiziţie rapidă. Facem mari eforturi pentru a putea oferi de Black Friday discounturi considerabile, ocazie pentru a-i motiva pe doritori să pună in coş produsele dorite de mult timp", au mai spus oficialii Oktal.ro.

"Vom avea oferte oneste, vom oferi reduceri consistente, duse la maximul posibil, pentru laptopuri, televizoare şi tablete, acestea fiind produsele cele mai dorite", subliniază reprezentanţii Oktal.ro. Nu vor lipsi din oferte componentele PC şi chiar electrocasnicele. Multe alte tipuri de produse se vor regăsi intre ofertele Oktal.ro.

Oktal.ro se aşteaptă la o avalanşă de comenzi care va depăşi rezultatele inregistrate in 2012. Cel mai probabil, volumul de vânzări va fi intre 1 şi 1,5 milioane de euro. "Ne pregătim pentru Black Friday incă de la inceputul toamnei, iar ziua de 22 noiembrie va fi un maraton de shopping online. Toate departamentele noastre vor fi pe poziţii, de la procesare comenzi si până la zona de livrare şi curierat. Toţi partenerii noştri vor fi activi, pentru a ne asigura că vom oferi clienţilor noştri o experienţă cât mai plăcută. A cumpăra un produs mult dorit aduce cu sine automat o senzaţie de satisfacţie, iar dacă bonus vine si o mega-reducere, atunci experienţa este ideală".

Pe 22 noiembrie, clienţii Oktal.ro de Black Friday vor primi nu doar discounturi masive, ci şi alte servicii importante post-vânzare: promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul, in maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de performanţele acestuia - proces rapid si uşor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv, precum şi serviciul "E-Service", un program complet gratuit care ii ajută pe clienţi să economisească timp şi bani.