Pachetul OTP POS pune la dispoziţia clienţilor numeroase avantaje, precum instalarea şi administrarea gratuită a terminalului POS cu tehnologie 'contactless', abonament OTPdirekt (Internet Banking, SmartBank, contact center şi alerte SMS) gratuit, pentru un utilizator, comision zero pentru ordinele de plată intrabancare în lei realizate prin OTPdirekt; 10 ordine de plată interbancare gratuite/ lună, în lei, realizate prin OTPdirekt.

Utilizatorii seviciului e-commerce beneficiază de asistenţă tehnică specializată la configurarea website-urilor şi procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet, la standardele 3D Secure furnizate de Visa şi MasterCard, pentru limitarea riscului de fraudă prin card. Mai mult, decontarea tranzacţiilor POS este realizată în termen de o zi lucrătoare, scrie agerpres.

'Într-un mediu din ce în ce mai activ, continuăm să facilităm accesul clienţilor noştri persoane juridice la cele mai noi soluţii de acceptare la plată a cardurilor bancare, oferindu-le infrastructura necesară şi o varietate de servicii complementare, la standarde înalte de calitate şi în condiţii comerciale avantajoase. Ne-am propus să acoperim cât mai bine necesarul de servicii bancare al companiilor, nu ca simplu furnizor, ci în calitate de partener de încredere al acestora', a declarat Adrian Chichiţă, director Serviciul Carduri, OTP Bank România.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1.500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.