Astfel, grupul francez Renault va prezenta cea de-a cincea generaţie a modelului Espace MPV. Opel va dezvalui noua Corsa, in timp ce compania Volkswagen, care vrea statutul de lider global al constructorilor auto, va expune berlina Passat. 

In ceea ce priveste Ford, el a venit la Paris cu noul sau Mustang, care va fi disponibil concesionarilor europeni abia anul viitor.

O adevarata avalansa de noutati. Dar este justificata? In opinia analistilor PwC, piaţa auto mondială ar urma să înregistreze, pana la sfarsitul acestui deceniu, o creştere anuală medie de peste 4%. O cifra care ascunde insa diferenţe semnificative la nivel regional.

China şi ţările emergente din Asia continuă să crească masiv. SUA au revenit la nivelul de dinaintea crizei din 2008. În schimb, europenii cumpără în continuare cu 20% mai puţine maşini decât acum şapte ani. În plus, unele pieţe considerate ca un nou 'Eldorado', precum Brazilia, Thailanda, Argentina şi mai ales Rusia dau semne de scădere.