'Alexandrion Group este un importator selectiv şi de aceea ne concentrăm pe parteneriate strategice. Prin colaborarea cu Bottega SpA facem primul pas dintr-un plan mai amplu şi începem prin a oferi produse de o excelentă calitate, aşa cum considerăm că merită consumatorii noştri. Toate parteneriatele noastre de până acum au fost gândite la nivel strategic şi global şi am început prin a importa selectiv produse pentru piaţa din România', a declarat Nawaf Salameh, CEO Alexandrion Group, citat de agerpres.

În portofoliul Alexandrion Group au fost preluate şi vinurile Brunello di Montalcino, destinat mai ales canalului Horeca. Vinurile se vor putea achiziţiona şi din magazinele specializate pe acest segment.

'Alexandrion Group marchează debutul unei relaţii comerciale care ne onorează. Faptul că am luat decizia de a colabora cu Bottega SpA, confirmă faptul că suntem o companie importantă şi vizibilă, care poate oferi unui partener suportul comercial pe care şi-l doreşte pentru produsele sale. Faptul că între noi există afinităţi şi armonie în comunicarea interpersonală este doar un bonus pentru ca relaţia noastră să aducă beneficii ambelor părţi. Practic, am mai adus un produs excelent în baza unui parteneriat strategic, în calitate de importatori selectivi şi suntem convinşi că va fi pe placul consumatorilor din România', a declarat Răzvan Vasile, director comercial Alexandrion Group.

Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000.