Iulian Ştefan are o experienţă de peste 10 ani în domeniul IT, cu responsabilităţi în management, vânzări, cercetare, design, implementare, integrare, întreţinere şi testare a unor soluţii şi sisteme software complexe. Timp de şapte ani, Iulian a ocupat funcţii de conducere, cea mai recentă poziţie fiind cea de Business Development Manager în cadrul companiei TotalSoft, căreia i s-a alăturat în 2008.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România a declarat: „Ne bucurăm să îl primim pe Iulian în cadrul echipei PayPoint România. Având în vedere profilul companiei noastre, am pus întotdeauna mare accent pe tehnologie, pe securitatea datelor, pe un software complex şi pe identificarea unor soluţii tehnice care să răspundă optim oportunităţilor din piaţă. În acest context, avem încredere în competenţele şi expertiza lui Iulian şi suntem convinşi că numirea sa va juca un rol important în bunul mers al operaţiunilor noastre curente şi viitoare”.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 8.100 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 68 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 58 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.