Strategia Samsung pare simpla: compania nu neglijeaza nici un segment de piata. Acest lucru presupune mijloace financiare, de care dispune, se pare, si care-i permit sa se mentina in frunte printre producatorii de electronice de larg consum. Ggrupul corean a facut la Londra o noua demonstratie de forta.

La categoria smartphone, el a prezentat presei europene Galaxy S4mini, o versiune mai mica a vedetei sale, „mai putin scumpa”, S4. Varianta mini completeaza, astfel familia S4. alaturandu-se modelului S4Active, destinat amatorilor de sport outdoor, si altei noutati a momentului, S4 Zoom, un smartphone dotat cu un zoom optic de pana la 10 ori. Produse care reflecta vointa Samsung de capitalizare a renumitei sale marci „S4” si de a face din acest produs un brand complet.

Tot in registrul foto, Samsung a aratat noul sau Galaxy NX, prezentat drept primul campact cu obiective intersanjabile cu conexiune 3G/4G LTE, sub Android. Cu S4 Zoom si Galaxy NX, Samsung paseste pe terenul de joc al Nokia, care mizeaza in special pe calitatea fotografiilor sale.

Compania coreana a dat, de asemenea, o lovitura pe piata tabletelor, cu Activ Q. Un PC convertibil in tableta. Dar principala sa caracteristica rezida in faptul ca este dotat cu doua sisteme de operare: Windows si Android. E adevarat. Samsung nu este primul care a propus o asemenea asociere. Asus a lansat deja Transformer Book Trio, prezentat ca primul „3 in 1”.

Samsung detine deja aproape 18% din piata tabletelor, dupa Apple, care controleaza 40%. Dar este foarte probabil ca, folosindu-se de noua sa gama foarte larga de produse, sud-coreanul sa reuseasca o crestere spectaculoase a cotei de piata.