Relansarea Penny Market Luică în acest format modern şi dinamic întărește poziționarea retailerului german: cel mai accesibil retailer de proximitate, atât în privința localizării magazinelor, cât și în cea a gamei de produse comercializate și a prețurilor adaptate oricărui buzunar.

Penny Market Luică – prima optimizare pe format urban

Începând cu 20 februarie, bucureștenii vor descoperi în Penny Market Luică zone noi, dedicate diverselor momente și ocazii de consum. Astfel, de pe rafturile magazinului nu vor lipsi, ca și până acum, sortimentele internaționale, doar că ele vor fi îmbunătățite și completate cu surprize săptămânale, cu precădere din Italia, Franța și Germania.

Vitrina cu servire asistată, un punct important în noul magazin Penny Market, le va oferi clienților posibilitatea de a achiziționa produse vrac, din categoriile carne proaspătă, brânzeturi, mezeluri feliate, măsline. Asemenea tuturor celorlalte produse proaspete, Penny Market garantează livrări zilnice, prospețime de încredere și un program constant de testare a calității.

Sectorul dedicat legumelor și fructelor proaspete este îmbogățit și oferă și soluții ready to eat. Astfel, în această zonă a magazinului vedetele vor fi: mixurile de salate, sosurile delicioase, dar și fructele selectate cu grijă.

O noutate importantă a magazinului urban o constituie gama diversificată de articole disponibile în varianta vrac; acestea se găsesc nu numai în zona de produse proaspete, ci și în cea de dulciuri,
snacks-uri sărate, legume și pește congelat, vin, dar și în cea de mâncare pentru animalele de companie.

Magazinul Penny Market Luică ocupă o suprafață de vânzare de 1.000 mp, asigură 80 de locuri de parcare și are 20 de angajați.
Acesta va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 07:00 – 23:00, și duminică, între 08:00 – 21:00.