România reprezintă una dintre principalele piețe din portofoliul lui Peter Pullem, companiile aeriene din grup – Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS – operând peste 135 de zboruri săptămânale din București, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara și Iași. În plus, începând cu 27 martie, frecvența zborurilor de la Sibiu la Munchen crește de la 2 la 3 pe zi.

 

Peter Pullem (53) are o experiență extinsă în managementul companiilor aeriene. El și-a început cariera în grupul Lufthansa în 1986, alăturându-se departamentului de vânzări al companiei Lufthansa. Ulterior, a deținut numeroase funcții de conducere în departamentele de management de produs, logistică, relații comerciale cu alte companii aeriene, precum și administrarea canalelor de distribuție.

 

In 2000, noul Director de vânzări a intrat în echipa companiei de transport Thomas Cook AG, preluând coordonarea tuturor activităților de vânzări și distribuție. După 4 ani, s-a întors în Lufthansa Group în poziția de Director de vânzări al Lufthansa Cargo pentru Germania, Europa și Africa. În 2007, a devenit Managing Director al Lufthansa Worldshop, funcție pe care a deținut-o timp de 7 ani. Apoi, din 2014, Peter Pullem a fost numit Vicepreședinte de vânzări și marketing pentru piețele internaționale în cadrul SWISS, funcție pe care a deținut-o până la noua numire.

 

Peter Pullem deține o diplomă în Economia Afacerilor de la Universitatea de Științe Aplicate din Rendsburg, este căsătorit și are doi copii. El a preluat noua funcție de la Ofer Kisch, care a deținut această poziție timp de 6 ani.