'Rezultatele nesatisfăcătoare înregistrate pe piaţa din Germania sunt aparent din cauza faptului că clienţii noştri germani nu sunt atât de convinşi de produsele noastre, aşa cum sunt cei din Spania, Franţa, Austria sau Olanda', a explicat Carlos Tavares.

Acesta a adăugat că PSA trebuie să-şi îmbunătăţească imaginea, precum şi reţeaua de dealeri din Germania, unde, împreună, brandurile Peugeot şi Citroen aveau o cotă de piaţă de aproximativ 3,3% în perioada ianuarie-octombrie 2015, faţă de 21% în cazul Volkswagen sau 7,1% în cazul Opel.

Întrebat dacă este interesat să discute cu noi investitori, Carlos Tavares a declarat că PSA ar putea rămâne independent, dar nu are nevoie să facă asta.

'Voi vorbi cu oricine', a dat asigurări şeful PSA, adăugând că în prezent nu se află în negocieri cu nici o companie. Recent, compania şi-a menţinut obiectivul de a înregistra un flux de numerar operaţional de două miliarde de euro în perioada 2015 - 2017 şi o marjă a profitului operaţional de 2%.

În mai 2014, grupul chinez Dongfeng a achiziţionat o participaţie de 14% în Peugeot pentru a ajuta la redresarea companiei franceze. Peugeot vinde acum mai multe vehicule în China decât în Franţa şi, împreună cu Dongfeng, vrea să vândă anual 1,5 milioane de vehicule pe piaţa chineză până în 2020, scrie agerpres.