„Procesul de rebranding are ca scop apropierea clienților de un brand pe care îl apreciază deja foarte mult: Pizza Hut. Noul nume sub care ne prezentăm comunică imediat consumatorilor că suntem Pizza Hut, în varianta delivery”, explică Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut Delivery. „Schimbările de rebranding sunt la nivel de naming și identitate vizuală şi vom continua să oferim produsele special concepute de Pizza Hut pentru livrare, întotdeauna proaspete şi fierbinţi. La nivel de produse, noutatea pe care o aducem acum clienților români este introducerea celebrului blat Pan, atât de îndrăgit în restaurantele Pizza Hut, şi în varianta delivery”, a completat Monica Eftimie.


Celebrul blat Pan a luat naştere odată cu înfiinţatea companiei Pizza Hut, la sfârşitul anilor ’50, şi este încă preferatul consumatorilor din întreaga lume, cu textura sa pufoasă, gustul bogat în interior, crocant şi rumen-auriu la exterior.
O dată cu procesul de rebranding, Pizza Hut Delivery are o nouă platformă online - www.pizzahutdelivery.ro, unde consumatorii pot găsi toate ofertele şi informații despre produse. Noua pagină web prezintă o serie de îmbunătăţiri, precum optimizarea pentru mobil şi o interfaţă foarte prietenoasă, care facilitează plasarea comenzii online.


Pizza Hut Delivery este un concept care furnizează produse numai la pachet şi prin livrare la domiciliu, nu în restaurant. Loial sloganului “Mereu la timp, mereu fierbinte”, Pizza Hut Delivery va pune în continuare un accent sporit pe serviciile cu care şi-a obişnuit clienţii, respectându-şi promisiunea de a onora orice comandă în maximum 30 de minute şi de a livra produse de calitate.