Cifrele sunt similare cu cele din editia din octombrie 2011 a studiului Daedalus Millward Brown, cand 43,4% dintre romanii cu acces la internet spuneau ca in ultimele sase luni si-au platit utilitatile pe internet.


Locul al doilea este ocupat de produsele de imbracaminte/incaltaminte (38%), ulterior aflandu-se produsele electronice (37%) si cosmetice/parfumurile (34%).
Pe de alta parte, la fel ca si in 2011, romanii cumpara cel mai putin de pe internet produsele alimentare (7,2%), cele sportive (6,8%), muzica si filme (6,3%).

De altfel, singura modificare semnificativa fata de editia din 2011 este scaderea numarului celor care au cumparat bilete de avion. Astfel, daca in februarie anul acesta, in jur de 10,4% dintre respondenti au afirmat ca si-au cumparat online bilete de avion in ultimele sase luni, in octombrie 2011 procentul era de 18,6%.

Studiul a fost realizat de catre Daedalus Millward Brown pentru ecomTIM,  pe un esantion reprezentativ de 600 de respondenti din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 55 de ani, care au acces la Internet. Interviurile au fost realizate online, in perioada 02-08 februarie 2013, cu membrii panelului online Daedalus New Media. 

Datele studiului vor fi prezentate in intregime in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.