Planul este inca in faza de lucru, urmand sa fie finalizate finalizat detaliile acestui program. Potrivit surselor mentioneate, P&G nu a stabilit produsele la care ar putea renunţa.

Pentru prima data, P&G şi-a dezvaluit intentia de a  vinde 90 până la 100 de branduri cu livrări în scădere inca de anul trecut, compania precizand, in context, ca vrea sa se concentreze pe 70 - 80 de marci 'cheie',care aduc cele mai multe venituri.

In acest sens, P&G lucrează la un plan de relansare axat pe şamponul Pantene şi crema Olay, fiind posibil să vândă unele parfumuri, dar şi produsele de make-up.

Printre altele, nu este exclus ca P&G sa renunte la divizia de produse pentru îngrijirea părului Wella, estimata la peste cinci miliarde de dolari. De mentionat ca în noiembrie a anului trecut P&G a vândut segmentul de baterii Duracell investitorului Warren Buffett.