Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), Corina Martin, a declarat că scopul principal este promovarea destinaţiilor turistice locale.

“Trebuie să creştem gradul de interes al turistului român către destinaţiile româneşti, să atragem turişti către destinaţiile din ţara noastră şi nu către destinaţiile străine. Interesul nostru este să promovăm destinaţiile turistice locale alături de autorităţile publice locale, alături de noi cei din industria turistică. Programele deja cunoscute – "Litoralul pentru toţi", "Înscrieri timpurii","O săptămână la munte", "Vacanţă la ţară", "Hai la băi" sau "Programul de refacere balneară" – sunt de foarte mare succes, acoperă tot anul calendaristic, dar sunt promovate din păcate fără niciun sprijin din partea autorităţilor publice centrale sub orice regim s-ar fi aflat Ministerul Turismului", explica Corina Martin.

 

City Break made in Romania

Foarte cautate in agentiile de turism sunt vacantele de genul city break. Astfel ca, presedintele ANAT a declarat ca se lucreaza la crearea a două programe City Break pentru  România. "Vrem să îi obişnuim pe români să călătorească chiar şi pentru un week-end în destinaţii româneşti. Avem trei oraşe pilot în acest moment – Bucureşti, Braşov şi Sibiu. Românii fac circuite turistice în Spania, Franţa, Italia, de ce nu şi în România”, a explicat Martin.

Noul plan de promovare turistica a Romaniei urmeaza a fi prezentat la Targul de Turism. “Cred că la Târgul de Turism al României, care va avea loc pe 14 martie, asta va fi o noutate cu care venim la târg. Cred că este important să redescoperim România turistică într-un circuit”, a subliniat preşedintele ANAT.