Nu, nu este nevoie de o piatra filosofala sau de un elixir magic pentru a trai pana la 100 de ani. Secretul celor din Okinawa este simplu: alimentatia. Iata ce mananca ei, in general:

• 7 legume si 3 fructe pe zi;

• 7 portii de cereale sau de legume uscate;

• 2 feluri de mancare gatite pe baza de soia;

• 3 portii de peste pe saptamana;

• Multa apa, ceaiuri de ierburi si alge;

• In schimb, putina carne, produse lactate, alcool si zahar.

Deviza: nu manca mai mult decat iti este foame. Dimpotriva, mananca mai putin. In Okinawa se practica „Hara Hachi Bu”, adica sa te opresti din mancat inainte de a te simti foarte satul. In aceste conditii, te ridici de la masa nu cu dorinta de a dormi un pic, ci mai degraba cu o pofta nebuna de a face ceva.

Citeste si Dieta asiatică, un mod excelent de a slăbi fără să te înfometezi

Cele mai bune alimente pentru locuitorii din Okinawa:

• Soia: bun pentru mentinerea siluetei, un aliment anticancer, anticolesterol si bun pentru inima;

• Orez: antidiabet, anticolesterol si bun pentru creier;

• Ceai: bun pentru inima si creier, anticancer;

• Peste gras: bun pentru inima, antideprimant, antidiabet, anti-inflamator;

• Alge: un aliment perfect pentru slabit, anticancer si bun pentru creier;

• Germeni de soia: bun pentru creier si inima.

Citeste si

A fost descoperita cea mai ieftina metoda de a slabi

Dieta cu crudităţi şi sucuri naturale. Cum sa slabesti 4 kilograme in doar o saptamana

Slăbeşte repede şi bine după 40 de ani

Dieta cu pepene galben