Prin vocea unui purtător de cuvânt, Renault a confirmat planurile de investiţii precizând că grupul francez "a intrat în negocieri exclusive cu intreprinderile Ghandhara şi Al Futtaim pentru a dezvolta marca Renault în Pakistan, inclusiv printr-o uzină de asamblare la facilitatea de la Karachi a grupului Ghandara". Totusi, nici una din cele două părţi nu a oferit detalii cu privire la volumul preconizat al investiţiei.

Autorităţile de la Islamabad vor să restructureze piaţa auto locală dominată de japonezii de la Toyota, Honda şi Suzuki, ale căror automobile asamblate local sunt relativ ieftine dar inferioare, din punct de vedere calitativ si al dotarii, vehiculelor din import. Printre altele, autoturismele fabricate in Pakistan nu dispun de airbag-uri sau sisteme ABS. În încercarea de a atrage noi producători auto străini precum Renault-Nissan, autorităţile pakistaneze oferă taxe vamale reduse şi alte stimulente pentru a construi uzine în Pakistan sau a moderniza unele închise.

"Ne aşteptăm ca cel puţin unul sau doi investitori străini să vină în Pakistan", a declarat anterior Miftah Ismail, preşedintele Agenţiei pentru investiţii din Paklistan, care a dezvăluit că a purtat discuţii cu Volkswagen, Fiat, Nissan şi Renault. Miftah Ismail a precizat că noii intraţi vor beneficia de scutiri de taxe vamale pentru importul de echipamente pentru noile uzine. De asemenea, taxele vamale pentru importurile de piese auto vor fi de 10% faţă de 30% pentru actualii jucători. "Vrem o competiţie mai mare şi ne aşteptăm că odată cu creşterea competiţiei consumatorii vor beneficia de oferte mai bune", a spus Miftah Ismail.