Astfel, în primul trimestru al anului 2014, profitul net a crescut la 86,62 milioane dolari, în timp ce profitul operațional de 471,47 milioane dolari a avut o îmbunătățire semnificativă față de trimestrul anterior, datorită rentabilității sporite a companiei LG Home Entertainment. Veniturile consolidate neauditate din primul trimestru în valoare de 13,35 miliarde dolari, au crescut cu 1,2 procente, comparativ cu același trimestru din 2013.

LG Home Entertainment a raportat venituri de 4,63 miliarde dolari în primul trimestru, o creștere de 3 procente față de primul trimestru din anul precedent. Profitul operațional de 224,79 milioane dolari a depășit rezultatele estimate, ca urmare a vânzărilor ridicate pentru categoria televizoarelor cu diagonală mare și a unei structuri a costurilor mai bună, rezultate în urma scăderii prețurilor materialelor. Se așteaptă ca veniturile să crească în al doilea trimestru, datorită lansărilor de modele noi. LG va continua să-și diversifice gama premium de televizoare Ultra HD și OLED, cu mai multe dimensiuni și niveluri de preț.

Compania LG Mobile Communications a livrat 12,3 milioane de terminale de tip smartphone în primul trimestru al anului - care reprezintă 75 la suta din totalul telefoanelor livrate - o creștere de 19 la sută față de aceeași perioadă a anului precedent. Transportul LG de 5 milioane de smartphone-uri LTE a fost cel mai mare realizat vreodată într-un singur  trimestru, o creștere de 79 la sută față de anul trecut, reprezentând 41 la suta din toate transporturile de smartphone-uri în trimestrul respectiv, comparativ cu 27 la sută pentru toate trimestrele din 2013. Veniturile de 3,19 miliarde dolari au crescut cu 6 la sută față de anul precedent, iar marja profitului operațional a crescut fată de trimestrul trecut,   datorită lansării LG G Pro 2 de pe piața internă și a cheltuielilor de marketing mai eficiente. Venituri mai mari sunt estimate în al doilea trimestru, odată cu lansarea smartphone-ului LG G3 și lansarea la nivel global a Seriei III L, pentru segmentul mediu.

LG Home Appliance a înregistrat vânzări ridicate pe piața coreeană, veniturile de 2,54 miliarde dolari din primul trimestru fiind mai mici față de anul precedent, ca urmare a concurenței mai mari din America de Nord și a ratei de schimb valutar       nefavorabile de pe piețele în curs de dezvoltare. Structura îmbunătățită a costurilor a dus la un profit operațional de 102,15 milioane dolari în primul trimestru și la o marjă de profit de 4 la sută. Mai mult, LG estimează că veniturile din vânzările aparatelor electrocasnice să crească odată cu lansarea mașinii de spălat, liderul de piață pe acest segment, precum și a frigiderelor.

Compania LG Air & Energy Solution a raportat vânzări ridicate ale aparatelor de aer condiționat pe piețele externe, cu venituri 1,14 miliarde dolari în primul trimestru și un profit operațional de 84 milioane dolari, o creștere de aproape 10 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut. LG estimează că atât veniturile, cât și profitul să crească, ca urmare a vânzărilor mari ale aparatelor de aer condiționat și a creșterii cererii pentru produse noi, cum ar fi dezumidificatoare și purificatoare de aer în Coreea.