„Strategia de produs a Dacia a făcut din România o armă letală în ceea ce priveşte creşterea. Pe termen lung trebuie să fim realişti. Acum atenţia cade asupra Ford şi producţiei de la Craiova. La Dacia nu mai avem unde să creştem deoarece suntem la capacitate maximă. La Ford, dacă producţia va urca mai aproape de capacitatea uzinei, mai putem câştiga un loc. Pe de altă parte, nimeni în industria auto nu stă pe loc şi putem vedea noi schimbări în ceea ce priveşte producţia în Italia“, spune Constantin Stroe, pre­şedintele Aso­ciaţiei Con­struc­torilor de Automo­bile din România (ACAROM), citat de zf.ro. 

Potrivit datelor OICA, ultima oară când România a intrat în top trei creşteri a fost în 2005, primul an întreg în care la Mioveni s-a produs modelul Logan.

În acel an producţia locală creştea cu 59% comparativ cu anul anterior, a doua cea mai mare creştere după cea de 105% a Finlandei.