"Rompetrol Downstream, membră a KMG International, a modernizat în primele 7 luni din acest an, 38 de staţii de distribuţie carburanţi, prin înlocuirea elementelor de identitate vizuală cu noul logo Rompetrol, precum şi lucrări exterioare. Până la sfârşitul anului, vor fi finalizate lucrările la alte 52 de benzinării, inclusiv modernizarea a 20 de magazine din cadrul staţiilor, o investitie totală estimată la peste 18 milioane de dolari", se arată într-un comunicat al companiei.

Început în 2013, programul de modernizare a întregii reţele de distribuţie constă în înlocuirea cu noul logo Rompetrol a elementelor de reprezentare a companiei, precum şi o reorganizare a spaţiului interior.

 Staţiile alese pentru modernizare sunt cele poziţionate pe rutele importante, precum şi cele care oferă proximitate maximă clienţilor.

Principalele oraşe unde au fost modernizate aceste staţii sunt Bucureşti, Constanţa, Braşov, Arad, Craiova, Bacău, Ploieşti, precum şi cele situate pe Autostrada Soarelui.

În România, compania operează peste 750 puncte de distribuţie carburanţi (staţii proprii, staţii partener, Rompetrol Express, baze interne de 9 şi 20 metri cubi), 230 de staţii distribuţie GPL auto, 9.000 de puncte de distribuţie butelii şi trei staţii de îmbuteliere GPL la Constanţa, Arad şi Bacău.

Parte din grupul kazah de petrol şi gaze KazMunayGas, KMG International operează peste 1.000 de puncte de distribuţie a carburanţilor, sub mărcile Rompetrol şi Dyneff, în România, Franţa, Spania, Republica Moldova, Georgia, Bulgaria.