Vodafone este brandul care a generat cele mai multe conversaţii în rândul onlinerilor în săptămâna de dinaintea Paștilor (11-18 aprilie 2014):  peste 1000. Următoarele două poziții sunt ocupate de Orange și RCS&RDS, cu puțin peste 600 de mențiuni înregistrate în fiecare caz.

Ultimele locuri ale clasamentului sunt ocupate de Romtelecom și UPC, cu 400 și, respectiv, 350 de conversații generate.

Privind spre comentariile negative la adresa brandurilor supuse monitorizării, interesant de remarcat este faptul că, în intervalul 11-18 aprilie, UPC este brandul în legătură cu care peste 55 % dintre cei care au comentat și-au manifestat nemulțumirea. La pol opus, mărcile care au generat cele mai puține comentarii negative au fost RCS&RDS și Cosmote: doar 16 % și, respectiv 12 % din totalul comentariilor înregistrate au fost în cazul acestora două de natură negativă.

Deși săptămâna analizată a fost cea de dinaintea Paștilor, ofertele destinate acestei perioade nu au avut o pondere semnificativă în totalul mențiunilor înregistrate. Astfel, în cazul Vodafone, temele acoperite au fost reprezentate atât de lansarea programului DISCOVER (prin care tinerilor li se oferă oportunitatea unei cariere în cadrul companiei), de lansarea inițiativei "Împreună aducem toată România pe Internet", cât și de oferta de Paști, care a venit ca o susținere a  promisiunii campaniei mai sus menționate. Oferta de Paști a vizat beneficii extinse pentru serviciile de date mobile, acordate clienților care își reînnoiau abonamentul sau își făceau unul nou. Pentru pachetele RED și Smart, clienții au avut oportunitatea de a se bucura de Internet nelimitat pentru o perioadă de până la 4 luni. Deși săptămâna monitorizată a fost una mai atipică, fiind vorba de cea premergatoare Paștilor, nu au lipsit totuși plângerile legate de semnalul slab, de serviciile de customer service și de tarifele ridicate practicate.

Facebook a reprezentat principala platformă de comunicare, aici înregistrându-se peste 50 % din totalul conversaţiilor. Un alt aspect important este faptul că 80% dintre conversaţii aparţin userilor de sex masculin.
Pentru brandul Orange, principalele subiecte care au stârnit interesul userilor au fost legate pe de-o parte de problemele apărute în reţea, iar pe de alta de oferirea posibilității urmăririi programelor de televiziune pe dispozitivele mobile. Problemele ridicate s-au referit la calitatea scăzuta a semnalului și a conexiunii la internet în anumite zone ale țării. Nici în cazul Orange, nu lipsesc nemulțumirile legate de serviciile de suport oferite clienților.

Ca şi în cazul Vodafone, Facebook reprezintă şi aici principala platformă de comunicare, userii de sex masculin fiind și în acest caz majoritari: 85 %.
Procentul bărbaţilor care comentează în mediul online în cazul RDS&RCS este și mai ridicat comparativ cu brandurile situate pe primele 2 poziţii, atingând în acest caz aproape 90%. Subiectele cele mai discutate au fost reprezentate de lansarea Digi Storage (serviciu de stocare, partajare și organizare a datelor personale) și de parteneriatul încheiat de RCS&RDS şi Vodafone. Acesta vizează trecerea automată a clienților RCS&RDS către rețeaua Vodafone în zonele în care nu mai există acoperire RCS&RDS. 
Facebook continuă să se mențina platforma pe care majoritatea userilor își împărtășesc aprecierile ori nemulțumirile.

UPC, brandul care a generat cele mai puține conversații în perioada monitorizată, peste jumătate dintre acestea fiind negative, nu se poate lăuda cu subiectele abordate de consumatori. Aceștia s-au plâns în legătură cu calitatea serviciilor, nerespectarea specificațiilor contractuale, viteza mică de internet și încărcarea abuzivă a facturilor. În cazul UPC-ului, tot userii de sex masculin sunt preponderenți, însă procentul acestora este ceva mai scăzut comparativ cu restul brandurilor analizate: 66 %. Facebook rămane platforma cu cele mai multe comentarii înregistrate.

Analiza a fost realizată cu ajutorul ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță (parte a BBDO Group), ce  monitorizează conversațiile din mediul online în timp real, oferind în același timp și un istoric al acestora. ZURF contribuie astfel atât la măsurarea impactului pe care temele de pe agenda zilnică le au în mediul online, cât și descoperirea trendurilor de comunicare din diferitele platforme (Facebook, Twitter, Youtube, forumuri, bloguri etc).