„În urma crizelor recente din industria cărnii, am constatat că a crescut încrederea consumatorilor în produsele românești”, a declarat Adrian Nicolaescu, Executive Director Marketing & PR Caroli Foods Group. Vorbind despre standardele înalte impuse de legislația română și urmate de marii producători români, Nicolaescu a apreciat că aceasta este, în definitiv, „o metodă de a ne câștiga clienții de parte noastră.”

 
În ianuarie-februarie, Caroli Foods Group și-a mărit cota de piață, deși consumul de carne și produse din carne a scăzut. "Am traversat cel mai dificil moment al crizei din industrie din ultimii ani”, a recunoscut reprezentantul grupului. Într-un interviu acordat în exclusivitate Income Magazine, Nicolaescu a comentat: „Faptul că îți crește cota de piață într-un moment în care există o criză îți arată că acel consumator se orientează către brandurile pe care le știe, care sunt garantate și la care nu a avut nicio problemă. Acest lucru se aplică acelor producători care respectă sută la sută standardele.” 
 
Strategia grupului în ultimele luni, de alerte alimentare repetate, a fost comunicarea. „Ca și consumator, ai nevoie ca în momentele de criză să fii asigurat că produsele sunt sigure, sunt bune. Și, când va trece criza, consumatorii vor fi din nou lângă tine, consumul va crește.”
Unul dintre secretele pentru a rezista pe piață, crede reprezentantul Caroli Foods, este gustul românesc. „Un brand internațional nu va face față în România, nu va avea șanse de a se impune la raft. Din experiența personală, gustul românesc diferă foarte mult de rețetele din Europa.” 
 
În perioada imediat următoare, grupul va demara un studiu privind deciziile pe care le ia consumatorul la raft și motivațiile sale. 
 
Adrian Nicolaescu a mai precizat că grupul Caroli Foods a investit 25 de milioane de euro în instalațiile și tehnologiile care să asigure protejarea mediului înconjurător.
 
Evenimentul “Agricultura Românească – mâncare sănătoasă, profit sănătos” se desfăşoară la Hotel Athénée Palace Hilton şi este moderată de jurnalistul Adrian Ursu.
Dezbaterea îşi propune să evalueze efortul producătorilor români de a oferi pe pieţele interne şi externe alimente sănătoase şi sigure, problemele cu care se confruntă agricultura şi industria alimentară, dar şi soluţiile posibile, precum şi echilibrul fragil dintre exigenţele crescute ale cosumatorilor şi tentativele deliberate de a distruge încrederea în produsele româneşti.