'Avem o datorie recunoscută a CNADNR (n.r. către Bechtel) de 50 de milioane de euro din anii trecuţi care va trebui achitată. Vom vedea dacă vor fi şi dânşii de acord cu rezilierea, cât va însemna să coste această reziliere. În rest autostrada (n.r. Transilvania) dacă va fi părăsită integral va intra în conservare la CNADNR ca administrator al autostrăzilor şi drumurilor până când va fi concesionată altui constructor. Această datorie de 50 de milioane este bugetată şi va fi achitată', a afirmat Dan Şova, după dezbaterea bugetului SGG de la Comisiile de buget-finanţe din Parlament.

El a adăugat că a vorbit cu toţi finanţatorii - BEI, BERD, BM - pentru a găsi finanţare pentru construirea de autostrăzi. 'Toată lumea încearcă să găsească finanţări şi investitori şi constructori dispuşi să construiască în concesiune sau în parteneriat public-privat', a spus Şova.

Referindu-se la interimatul lui Mircea Pop la conducerea CNADNR, Şova a afirmat că va dura 'până la finalizarea procedurii pentru desemnarea unui alt director al instituţiei'. 'Trebuie să intre şi CNADNR pe Ordonanţa 109, trebuie să pui manager privat şi nu puteai să pui pe altcineva. Avea (n.r. Pop) cea mai mare experienţă', a adăugat Şova, citat de Agerpres.