'Starbucks completează oferta variată pe care o vom avea în zona de restaurante a Veranda, astfel încât vizitatorii să poată alege dintr-o gamă completă de opţiuni pentru petrecerea timpului liber. Starbucks este una dintre cele mai apreciate cafenele prezente pe piaţa din România şi ne bucurăm că au ales să deschidă o nouă locaţie în centrul nostru comercial. În acest moment, toate spaţiile din zona de restaurante sunt închiriate sau suntem în discuţii foarte avansate cu chiriaşii', a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda,scrie agerpres.

'Urmărim mereu să deschidem noi locaţii, astfel încât să fim cât mai aproape de clienţii noştri. Veranda ne-a oferit spaţiul ideal, potrivit standardelor noastre, iar tipul proiectului, calitatea şi poziţionarea lui excelentă au făcut ca această decizie să fie una firească', a adăugat Mateusz Sielecki, director regional Starbucks România.

Cafeneaua Starbucks va ocupa un spaţiu interior în zona de restaurante de la parterul centrului comercial şi va avea şi o terasă. Printre chiriaşii din zona de restaurante se mai numără Oro Toro, Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan's, Spartan şi cofetăria Sweet by Marvio. Veranda este un centru comercial de proximitate care va avea o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi şi va fi inaugurat în ultimul trimestru al acestui an.

De asemenea, odată cu deschiderea centrului comercial vor fi încheiate şi lucrările de modernizare a infrastructurii zonei Obor, în valoare de două milioane de euro, care presupun lărgirea străzii Ziduri Moşi cu câte o bandă pe sens, precum şi a trotuarului. De asemenea, va fi construit şi un refugiu pentru tramvai, inexistent până acum. Investiţia totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.