Telus International a intrat pe piaţa locală în 2012, odată cu achiziţionarea companiei CallPoint, deţinătoare a unui centru de suport clienţi înfiinţat în 2007, scrie agerpres.

La momentul achiziţiei, CallPoint avea 900 de angajaţi în Bulgaria şi România. În prezent, Telus International Europe reuneşte peste 3.500 de angajaţi în România, Bulgaria şi Marea Britanie. De asemenea, Voxpro şi-a lansat operaţiunile pe piaţa locală la începutul acestui an, înfiinţând un punct de lucru în Bucureşti, unde are în prezent 225 de angajaţi.

Cu operaţiuni în Folsom, California, şi Athens, Georgia (SUA), parteneriatul va extinde prezenţa Telus International în SUA. În plus, operaţiunile solide ale Voxpro în Europa adaugă noi centre pentru livrarea de servicii în Irlanda, amplificând în acelaşi timp prezenţa companiei Telus International în Bucureşti şi în Manila, Filipine.

Telus International este un furnizor global de servicii de outsourcing BPO şi IT, cu peste 28.000 de angajaţi în întreaga lume, inclusiv în SUA, Canada, Europa, America Centrală şi Asia. Voxpro este cel mai mare furnizor internaţional de servicii de suport clienţi, asistenţă tehnică şi soluţii pentru operaţiunile de vânzări din Irlanda.