Tranzactia este estimata la sute de milioane de dolari si reflecta importanta tot mai mare a companiei Twittter in medie si marketing, precum si o noua abordare de colaborare dintre platforma si televiziune, comenteaza publicatia britanica. „Constatam ca industria de publicitate este concentrata undeva intre Twitter si si televiziune”, spune directorul financiar al Twitter, Adam Bain.

Bain considera ca „Twitter va deveni o punte” intre televiziune si media sociale. Initial, analistii au estimat ca microblogurile vor pierde pariul cu publicitatea, dar in ultimii ani expertii prognozeaza o crestere consistenta a veniturilor Twitter din reclama. Oricum, contractul incheiat va permite clientilor Starcom MediVest Group, printre care se numara Procter & Gamble, Walmart, Microsoft si Coca-Cola, acces preferential la anumite spoturi de publicitate, cercetare si date, dar si la produse noi, precum sondaje mobil „In-Twitter”, program prin intermediul caruia compania poate obtine parerea consumatorilor in timp real.

„Intr-un timp foarte scurt, Twitter a parcurs drumul de la experiment la ceva necesar”, spune, la randul sau, directorul executiv al Starcom MediaVest Group, Laura Desmond. „Contractul reprezinta un semnal adresat pietei despre cum dorim sa ne promovam afacerile. Piata trebuie sa traga concluziile care se impun. Este o convergenta”, a subliniat Laura Desmond.

Contractul de publicitate nu este exclusiv, fapt ce va permite Twitter sa incheie parteneriate similare cu alte companii de marketing. El intervine in contextul in care platforma de microbloguri lanseaza noi produse de publicitate.

Twitter este cea mai populara platforma de microbloguri din lume, cu peste 200 de milioane de utilizatori. La inceput, Twitter nu a castigat nimic din reclama, dar in 2012 veniturile realizate din aceasta activitate au crescut la 288,3 milioane de dolari, potrivit calculelor biroului de analiza eMarketer, pentru anul acesta fiind prognozat un progres de 89,1%, la 545,2 milioane de dolari.