"Cred că principalele provocări sunt alegerea canalelor potrivite. Twitter este un canal 'foarte sexy', în momentul ăsta. Sunt nevoită să îl închid pentru că în România nu se foloseşte Twitter. În al doilea rând, este foarte importantă targetarea. Dacă postezi un mesaj pe Facebook, poţi să ai 7-10 milioane de like-uri pe pagină, dar nu ajunge decât la 100. Este foarte important să targetezi audienţa potrivită. Sunt foarte multe branduri care targetează numai la nivel de vârstă. De exemplu, eu fiind în aria de vârstă respectivă, primesc două feluri de mesaje: o dată cu videochat şi nu înţeleg de ce, iar a doua oară pe cele cu cărucioare şi articole pentru copii. Nu am nici copii şi nici de videochat nu am de gând să mă apuc", a spus Scarlat.

Ea a precizat că Uber lucrează la o versiune pentru desktop, scrie agerpres.

"Noi am pornit 100% mobile, iar în momentul de faţă facem tranziţia şi către o versiune desktop pentru a le permite utilizatorilor să poată comanda nu doar din aplicaţie. Dacă ai rămas fără baterie la telefon să poţi comanda şi dintr-o pagină de desktop", a mai arătat oficialul Uber România.