Diferenţa se datorează faptului că agenţii imobiliari independenţi îşi păstrează 100% din valoarea comisioanelor încasate din tranzacţiile imobiliare efectuate, dar şi că aceştia lucrează în baza unor contracte de reprezentare în regim de exclusivitate (faţă de intermedieri neexclusive) ceea ce presupune o eficienţă mai mare a muncii.

De exemplu, dacă într-o lună un agent imobiliar intermediază vânzarea unui apartament de 100.000 euro, veniturile în cazul în care este angajat într-o agenţie imobiliară pot ajunge la 2.000 euro, în timp ce agentul imobiliar membru al RENET încasează 4.000 euro, întrucât îşi păstrează întreg comisionul.

RENET este un concept de business pe piaţa imobiliară din România inspirat din modelul american, care reuneşte sub acelaşi brand agenţi imobiliari independenţi. În cadrul reţelei, fiecare agent imobiliar îşi păstrează integral comisionul tranzacţiilor, are propriul brand şi îşi conduce în mod independent activitatea de brokeraj, beneficiind în acelaşi timp de facilităţi logistice şi de un mediu de lucru atractiv. Membrii RENET au acces la servicii de branding şi marketing, care asigură dezvoltarea brandului personal, a unui website propriu şi derularea de campanii de marketing pentru captare de lead-uri.

În prezent, reţeaua reuneşte 25 de specialişti de pe piaţa imobiliară românească, cu o experienţă medie de peste 10 ani în domeniul imobiliar, precizeaza agerpres.