În 2016, Volvo a realizat un profit operaţional de 11 miliarde de coroane (1,16 miliarde euro), faţă de 6,6 miliarde de coroane în exerciţiul precedent. Cu sprijinul Geely, Volvo Cars a demarat un plan de investiţii în noi modele şi uzine de producţie pentru a-şi asigura o nişă viabilă pe piaţa automobilelor premium, dominată de producătorii germani Mercedes-Benz şi BMW , scrie agerpres.

Volvo Cars, una din cele mai mari companii suedeze după cifra de afaceri şi angajaţi, şi-a fixat ca obiectiv pe termen mediu vânzarea a 800.000 de vehicule pe an, un nivel considerat suficient pentru a garanta un loc pe piaţă şi a permite noi investiţii. În 2016, vânzările Volvo Cars au atins un record de 534.332 de unităţi.

"Noile modele sunt un succes, vânzările sunt la nivel record iar profiturile au crescut în mod substanţial. Pe baza acestor realizări, preconizez că şi 2017 va fi un an record în termeni de vânzări", a declarat directorul general de la Volvo Cars, Hakan Samuelsson

Separat, Volvo Cars a informat că având în vedere creşterea vânzărilor are de gând să angajeze alte 700-800 persoane la uzina sa de la Torslanda, în apropiere de Göteborg, vestul Suediei. În 2010, firma chineză Zhejiang Geely Holding Group a preluat un pachet de 51% din acţiunile Volvo de la grupul auto american Ford.