După o istorie de 40 de ani, ultima versiune print separată pentru Europa a WSJ va apărea vineri în timp ce versiunea pentru Asia va înceta să mai fie publicată după data de 7 octombrie, au confirmat oficialii companiei. După această dată versiunea print a WSJ nu va mai fi vândută pe unele pieţe în timp ce pe alte pieţe, cum este Tokyo de exemplu, va fi înlocuită ulterior de versiunea americană a publicaţiei.

Wall Street Journal a început să publice o versiune print separată pentru Asia în 1976, iar versiunea pentru Europa a apărut în 1983. Decizia de a pune capăt acestor versiuni separate vine după ce firma mamă, News Corp, a raportat pierderi de 643 milioane de dolari în ultimul exerciţiu fiscal, care s-a încheiat la 30 iunie 2017, comparativ cu un profit de 235 milioane de dolari în exerciţiul precedent.

Reducerea prezenţei print a WSJ vine pe fondul unei reorganizări mai ample a structurii editoriale a publicaţiei. În luna octombrie 2016, WSJ a demarat o iniţiativă denumită 'WSJ 2020', un plan pe trei ani destinat adaptării la consumatorii care îşi obţin informaţiile de pe telefoanele mobile. O parte din acest plan presupune reduceri de personal şi unificarea unor secţii ale versiunii print.

News Corp. şi Wall Street Journal concurează cu Bloomberg LP, firma mamă a agenţiei de presă Bloomberg News, pentru a furniza ştiri şi servicii financiare, mentioneaza agerpres.