Compania aeriană low-cost Wizz Air  a anunţat astăzi un nou parteneriat pe piaţa locală, alături de call center-ul Conectys pentru serviciile de rezervări şi relaţii clienţi.

Noul call center pentru pasagerii români a intrat în funcţiune duminică şi a răspuns deja solicitărilor a sute de clienţi.

Conectys furnizeză pentru pasagerii Wizz Air servicii multilingve în interiorul ţării şi în exterior, în limba română şi în engleză prin telefon, e-mail, fax şi prin serviciile poştale standard. Au fost create de asemena, 17 noi locuri de muncă în cadrul echipei româneşti de call center a Wizz Air.

“Cu această nouă colaborare ne aşteptăm să îmbunătăţim serviciile de relaţii cu clienţii furnizate pasagerilor români şi să oferim o mai bună calitate a comunicării cu vorbitorii nativi de limbă română. Echipa call center-ului va răspunde solicitărilor legate de informaţii despre zboruri, rezervări şi modificări ale biletelor, cât şi asistenţă pentru pasagerii cu nevoi speciale” a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.

Wizz Air este cea mai mare linie aeriană low-fare, low-cost din Europa Centrală şi de Est şi operează o flotă de 39 aeronave Airbus A320 de la 16 baze, cu peste 256 de rute făcând legătura a 82 de destinaţii din 29 de ţări. La Wizz Air o echipă de 1500 de profesionişti în aviaţie livrează servicii superioare şi tarife scăzute făcând din Wizz Air alegerea preferată a 12 milioane de pasageri în 2012. 

Conectys este liderul de piaţă al serviciilor multilingve outsourcing. Compania este specializată în Customer Support, Technical Support, Virtual Assistant, Network Operations Centre, Data Research Services, Risk Compliance şi Know Your Customer Services. Toate serviciile sunt furnizate în 20 de limbi clienţilor din Europa, America şi Asia. Conectys deserveşte toate industriile, fiind mai puternică în sfera de gaming, media, electronice de consum, telecomunicaţii, medicală, social media, industrii financiare şi comerţ online. Serviciile sunt furnizate 24 de ore, 7 zile din 7, 365 de zile pe an şi implică o eficienţă de cost surprinzătoare. Conectys a fost plasată în Top 10 al Global Multilingual Outsourcing Vendor de analiştii de top.