Business

Agenţia de turism Vola.ro intră pe piaţa din Bulgaria prin lansarea brandului Vola.bg

turism
Foto: iStock

Agenţia de turism online românească Vola.ro anunţă intrarea pe piaţa din Bulgaria, unde funcţionează sub brandul Vola.bg. Compania activează şi pe piaţa din Polonia cu un produs similar, sub brandul Fru.pl.

”Cea mai mare agenţie de turism online din România, Vola.ro, anunţă intrarea pe piaţa din Bulgaria, unde funcţionează sub brandul Vola.bg. Lansarea în ţara vecină reprezintă prima etapă din strategia de extindere la nivel internaţional a companiei sub brandul Vola, compania fiind prezentă şi în Polonia sub numele FRU.pl”, anunţă compania.

Vola.ro a fost fondată în 2007.

„După 16 ani de prezenţă în România şi Polonia, grupul de companii din care face parte şi Vola.ro începe planurile de expansiune şi ajunge în Bulgaria. Deşi ţara vecină reprezintă o piaţă mult mai mică decât România, bulgarii au fost receptivi şi au îmbrăţişat aproape imediat tipul de experienţă a rezervării biletelor de avion propus de Vola. Deloc surprinzător, interesele lor sunt similare cu cele ale românilor: în ultimii ani, diaspora din Bulgaria s-a îndreptat către aceleaşi destinaţii preferate şi de români, în topul clasamentului lor fiind Marea Britanie şi Italia. În acelaşi timp, destinaţiile de vacanţă sunt în mare parte similare cu cele ale românilor. Bineînţeles, rezultatele au apărut în primele săptămâni de la lansare: evoluţia vânzărilor Vola.bg, care se dublează de la o zi la alta, a demonstrat interesul bulgarilor pentru o astfel de platformă”, precizează agenţia de turism.

În plus, Vola.bg a lansat în exclusivitate pentru piaţa locală serviciul de Modificare de Zbor Gratuită inclus în preţul biletului. Prin acest serviciu, orice rezervare pe Vola.bg beneficiază automat de serviciul de reprogramare gratuită a zborului care le oferă călătorilor posibilitatea de a modifica gratuit detaliile principale ale zborului, precum data, destinaţia sau chiar compania aeriană aleasă, totul cu până la 24 de ore înaintea plecării. Modificarea unui zbor presupune nişte costuri adiţionale la companiile aeriene sau nu este disponibilă deloc la unele companii aeriene, călătorii fiind nevoiţi de companii să achiziţioneze un bilet nou.

„Intrarea pe piaţa din Bulgaria ne bucură şi, în egală măsură, ne responsabilizează şi mai mult, pentru că vorbim de o audienţă nouă, pe care trebuie să o câştigăm prin calitatea experienţei oferite. Ne străduim să setăm noi standarde în industrie, astfel că vom implementa la Vola.bg cele mai bune practici şi vom exporta aceste servicii pe care le folosim deja în România şi Polonia, încercând să le oferim clienţilor confortul, inovaţia şi siguranţa de care au nevoie. În momentul de faţă, lansarea în Bulgaria marchează începutul procesului nostru ambiţios de extindere internaţională. Am văzut deja mult interes din partea pieţei, numărul de rezervări dublandu-se în fiecare săptămână de la lansarea Vola.bg”, spune Daniel Truică, CEO şi fondator Vola.bg.

Vola.ro anunţă totodată că a rambursat banii tuturor clienţilor săi afectaţi de falimentul companiei aeriene low-cost Blue Air, suma totală ajungând la peste un milion de euro.

În 2022, Vola.ro a intermediat vânzări în valoare de 73 milioane euro.

Cele mai recente știri

To Top