Actualitate

Curse întârziate pe Aeroportul Otopeni. Anunţul făcut de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti

Foto: iStock

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), care administrează cele două aeroporturi din Capitală, precizează că au apărut întârzieri ale unor curse Wizz Air.

Întârzierile avioanelor sunt cauzate de schimbarea indicativului de zbor pentru o parte dintre aparate.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti informează că, din cauza schimbării indicativului de zbor pentru o parte dintre cursele Wizz Air, din „W6” (Wizz Air) în „W4” (Wizz Air Malta), realizată în cursul nopţii de 24 spre 25 aprilie, au apărut întârzieri modice la cursele vizate ale operatorului aerian.

„Schimbarea datelor de zbor a presupus reintroducerea manuală în sistemul de procesare a informaţiilor referitoare la cursele respective, ceea ce a determinat întârzieri care doar punctual au depăşit 1 oră. La această oră, traficul aerian se desfăşoară în condiţii normale. Nu există nicio cursă anulată”, precizează CNAB, într-o informare de presă.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti asigură pasagerii că a luat toate măsurile necesare pentru minimizarea întârzierilor şi pentru operarea în deplină siguranţă a operaţiunilor pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.

„Wizz Air informează pasagerii asupra faptului că, din cauza unor probleme tehnice neașteptate la unul dintre subcontractorii companiei aeriene, procesul de check-in pe aeroporturile din România a fost încetinit seminifcativ în această dimineață. Ca urmare a acestei situații, unele dintre zborurile companiei aeriene au înregistrat întârzieri. Problema de natură IT a fost rezolvată, iar procesul de check-in din toate aeroporturile din România a revenit la normal. Wizz Air își cere scuze pentru neplăcerile pe care această perturbare le-ar fi putut cauza, compania aeriană depunând permanent eforturi pentru a minimiza întârzierile”, au transmis reprezentanții companiei aeriene.

Cele mai recente știri

To Top